full screen background image
Search
Tuesday 19 September 2017
  • :
  • :

Kako do ravnog stomaka bez napornog vežbanja

Nakon što ste otvorili ovaj članak primamljivog naslova moramo otkriti da ipak morate da vežbate. Da, pisalo je bez napornog vežbanja, ali ne i ’’bez vežbanja’’. Vežbanje se podrazumeva, ali obećavamo da vam neće biti naporno, zato budute spremni da odmah nakon što pročitate članak posegnete za udobnom odećom i odvažite se da vežbate po našim instrukcijama.

San mnogih ljudi je da imaju ravan stomak. Definisani stomačni mišići, poznatiji kao pločice, cilj su koji ljudi širom sveta postavljaju sebi svakodnevno. Ali većina njih odustane nakon nekoliko dana ili nedelja. Razlog je taj što je ipak potrebno intenzivno, višemesečno vežbanje kako bi došlo do vidljivih rezultata.

Još jedna stvar koja može da obeshrabri ljude je to što kada  pomislite na vežbe koje će delovati na trbušnjake prvo pomislite na to da ležite na ledjima i sa mukom se podižete napred. Uveravamo vas da može drugačije i lakše. Za vas smo izdvojili nekoliko jednostavnih i zanimljivih vežbi. Vežbe koje slede pogodne su kako za žene tako i za muškarce.

1. Sveća

Ovo je odlična vežba koja će pogoditi mišiće gornjeg stomaka. Izvodi se tako što legnete na ledja, a zatim podignete noge u položaj pod uglom od 90° i pokušavate da dodjete u položaj za sveću. Kada dostignete predvidjeni položaj, polako se spustite a zatim vežbu ponovite 20 puta ili do otkaza, u zavisnosti od vaših trenutnih mogućnosti.

2. Podizanje nogu

Prilikom izvodjenja ove vežbe ledja su fiksirana na podlozi, a noge koje su savijene u kolenima se podižu. Ova vežba delovaće na mišiće gornjeg stomaka, ali će istovremeno zatezati i noge.

3. Zgrčka

Sedite sa ispruženim nogama i istovremeno savijajte i ispravljajte noge i širite i skupljajte ruke. Ova vežba je vrlo efektna i osim na stomačne mišiće deluje i na mnoge druge. Pošto se radi o dosta napornoj vežbi, posebno za početnike, preporučujemo da radite onoliko ponavljanja koliko vam mogućnosti dozvoljavaju.

Vrlo je važno da potsetimo da je tokom vežbanja najbitnije da se osećate dobro. Poštujte svoje telo i slušajte šta vam govori. Radite vežbe u skladu sa trenutnim mogućnostima i kondicijom. Budite uporni I rezultati neće izostati.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *